Platba a fakturácia

Platba na fakturu:

Platobné podmíenky: 30 dní

Paypal:

PayPal je oficiálne uznaný, bezpečný webový platobný systém. Ak chcete zaplatiť týmto spôsobom, prihláste sa na PayPal pomocou svojich registračných údajov a potvrďte platbu Distrelec AG. Vaše bankové detaily, číslo kreditnej karty sú uložené v účte PayPal. To znamená, že v priebehu platby nie sú tieto informácie odosielané nikam inam.

Platba kreditnou kartou:

Mastercard / Visa

Zabezpečovací metoda 3-D Secure

Co je to 3-D Secure?
Chcete-li provést platbu kreditní kartou co nejbezpečněji, použijte zabezpečovací metodu 3-D. Označení "3-D" symbolizuje tři strany zapojené do procesu: Držitel karty, banka vydávající kartu a obchodník. Visa nazývá tento proces "Verified by Visa" a MasterCard "MasterCard SecureCode“. 3-D Secure zajišťuje, že se transakce zúčastňuje oprávněný držitel karty a oprávněný on-line obchodník. Tak je možné účinně minimalizovat podvody v elektronickém obchodování.

Jak funguje 3-D Secure?
Při placení kreditní kartou se otevře vstupní okno vašeho peněžního ústavu, do kterého budete muset zadat svůj osobní bezpečnostní kód. Ten jste obdrželi od své banky, a proto jej znáte jen vy a instituce, která vám vydala kreditní kartu. V každém případě není kód uložen ani vyznačen na kartě samotné a nesmí být zaměňován s často požadovaným 3- nebo 4místným kontrolní číslem na zadní straně kreditní karty. Když se identifikace provede, provede se i platba.

Neaktivoval jsem svůj osobní bezpečnostní kód.
Pokud vaše banka podporuje 3-D Secure, ale vy jste ještě neaktivovali žádné osobní heslo, je možné je vytvořit přímo v průběhu procesu ověřování.

Správa objednávok a spätných zásielok

V internetovom obchode Distrelec si môžete cez "Môj účet" jednoducho a pohodlne zobraziť stav predchádzajúcich objednávok a založiť si akékoľvek žiadosti ohľadom vrátenie položky.

  1. Prihláste sa do obchodu so svojimi užívateľskými údajmi.
  2. Kliknite na tlačidlo "Môj účet" vpravo od vyhľadávacieho poľa.
  3. V navigačnej lište na ľavej strane vyberte najprv "Moje objednávky" a potom "História objednávok" nižšie.
  4. Teraz uvidíte zoznam všetkých predchádzajúcich objednávok. (Ak ste správcom firemného účtu v internetovom obchode Distrelec, uvidíte objednávky všetkých zamestnancov Vašej firmy.) Tento zoznam si môžete filtrovať, triediť a tlačiť podľa Vašich kritérií.
  5. Použitím šípky vedľa každej objednávky sa dostanete na stránku s podrobnými informáciami o danej objednávke. Na tejto stránke nájdete informácie o dátume objednávky, stav objednávky, fakturačnú adresu a adresu pre doručovanie, spôsob platby a dodania a objednané produkty. Úpravy môžete vykonať aj priamo tu alebo môžete pridať nákupný zoznam.
  6. Akonáhle Vaša objednávka bude mať štatút "prijaté", môžete pripraviť žiadosť o vrátenie určitých položiek. Na vykonanie kliknite pod objednaným množstvom na "Vrátiť položku".
  7. V "lightboxu", ktorý sa otvorí, zadajte počet produktov, ktoré chcete vrátiť, spolu s dôvodmi pre ich vrátenie, stav obalu, svoje pripomienky a prípadne aj poradové čísla vrátených produktov. Okrem toho tu tiež môžete uviesť, či sa má vrátený výrobok vymeniť za nový. Nakoniec kliknite na "Odoslať žiadosť".
  8. Dostanete e-mail s potvrdením Vašej žiadosti o schválenie vratky.
  9. Bude Vás kontaktovať pracovník firmy Distrelec.